انتخاب من..............


تنها او.....!!!

 

 

ای علت قشنگی رویا وخواب من

تنها دلیل گل شدن اضطراب من

ای راه حل ساده جبران تشنگی

فواره نگاه قشنگ تو آب من

 

 

 

                   رفتی چقدر ساده دل آسمان شکست

                   در عکس مهربان تو در کنج قاب من

                   باران چقدر حرف توراگوش میکند

                  می بارد آنقدر که نیایی به خواب من

 

 

اگرچه نگاه عاشق تو هیچ کم نکرد

از اوج دل ندادن تو یا عذاب من

اما دل شکسته من بازهم نوشت

صد آفرین به چشم تو و انتخاب من

 

 

                  رامینم دوست دارم عشقم...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 اسفند 1391برچسب:,ساعت 23:53 توسط حنانه| |


Power By: LoxBlog.Com